Internett på rommet nede…


Irriterende! Det eneste stedet jeg har fått til å koble til nettet er i en bar på hotellet. Det høres kanskje helt galt ut – surfe og jobbe fra en bar, men det er noen mangler… Konsentrere seg om jobb på bar? Ikke ideellt… Skype med de der hjemme? Ikke helt topp det heller. Det er greit for å sjekke nyheter og skrive litt her, men ikke mer. Hastigheten er ikke helt topp den heller. I tillegg; dette er ikke en utpreget party-bar; det som har laget mest støy er en TV som sender opptak fra gudstjenester på full guffe og de som sitter rundt bordene og snakker høyt for å overdøve presten. Denne baren stenger med andre ord ganske tidlig, og da er det bare å gå til rommet hvor nettet ikke virker…

Nok klaging! Idag skal jeg igjen til UNAD for å jobbe videre med 2012-planene. Vekslingskursen mellom NOK og UGX har gått kraftig opp, slik at vi kan legge inn flere aktiviteter! Noen av aktivitetene for 2012 vil også bli litt endret ettersom de har samlet seg erfaring på hvordan prosjektet har forløpt frem til nå.

I morgen setter jeg meg på flyet sent på kvelden og vender nesa hjemover! 🙂

~ by Kenneth on June 21, 2011.

3 Responses to “Internett på rommet nede…”

  1. Heisann! God tur hjem, tenker det blir veldig ålreit! Like artig å følge bloggen som alltid 🙂

  2. Gleder meg veldig til å se deg igjen! ❤

  3. Det er veldig hyggelig for meg at det er noen som følger meg når jeg er på reise. Det blir litt kjedelig på kveldene, så bloggen blir litt selskap for meg! Og, ja! Det skal bli deilig å komme hjem og få ferie!

Leave a Reply

 
