Ben&Jerrys på Schiphol


Snart er jeg hjemme igjen, og jeg har passert 100 dager på reise uten å være syk en eneste dag. Det er ikke så verst! Jeg er generelt litt forsiktig når jeg reiser og er veldig nøye med håndvask (les: Antibac), men på ingen måte hysterisk. Is og majones er det eneste jeg forsøker å styre unna, så nå var det ekstra godt med en Chocolate Fudge Brownie fra B&J!

Flyturen fra Uganda var grei – jeg fikk to seter for meg selv og fikk sove litt. Like etter at vi tok av fra flyplassen hadde jeg et helt fantastisk skue utenfor vinduet mitt. Vi fløy like ved et kraftig tordenvær! Jeg elsker lyn og torden og satt med nesa trykket mot vinduet. Det var et helt ubeskrivelig vakkert syn! Lyset fra lynene som skapte en hvit glød inne i skyene, lynglimtene som slo nedover mot bakken langt under oss. Helt utrolig!

Stor skuffelse! Jeg hadde planlagt å kjøpe med meg noen bokser med en spesiell sjokolade som er til å lage en varm sjokolade som er veldig god. Men – de hadde den ikke lenger! 😦 Fant noe til jentene mine, da. Og en morsom liten ting til Håvard, som jeg tror han kommer til å synes er kul!

Nå gleder jeg meg til å komme hjem! Savner jentene og Guro! Flyet går herfra 11.55. Lander på Torp ca 14. Så har jeg ferie! 🙂 🙂

~ by Kenneth on June 23, 2011.

2 Responses to “Ben&Jerrys på Schiphol”

  1. Hurra! Nå er du her snart! 🙂

Leave a Reply

 
