Første dagen i Malawi


I hvert fall på denne turen! VI hadde en veldig hyggelig middag sammen med Knut Rune og Inger Helene igår kveld når vi endelig kom frem til hotellet. Flyet var forsinket slik at vi kom frem neste 6 timer senere enn det jeg er vant til… Det har vært en lang tur nedover denne gangen.

Idag skal Inger bli ordentlig introdusert til Chisombezi og prosjektene. Jeg gleder meg til at hun får se skolen, og at hun skal få et inntrykk av det arbeidet de gjør.

Jeg savner de der hjemme og spesielt Kari! Vi snakkes på telefonen/Skype senere idag! 🙂

~ by Kenneth on July 27, 2011.

2 Responses to “Første dagen i Malawi”

  1. Ha en fin dag og hygg deg på Chisombezi! Gleder meg til å snakke med deg siden idag. Her føles ting litt bedre, nå da vi har fått låne rullestol og prekestol. Veldig deilig! Hun jublet da hun kunne sitte ute og spise. Hils alle! Klem ❤

    • Så bra! Deilig å se dere igjen! Jeg er veldig glad for at det ser ut til å gå litt bedre med skatten vår! Da blir det litt lettere å være så langt unna… 🙂

Leave a Reply

 
