Spørreskjema til baseline


Idag har jeg gjort noe så spennede som å drive med papirarbeid hele dagen. Og jeg tuller ikke – det vi lager for undersøkelsen om døvblindes situasjon i Malawi er noe som ikke har blitt utviklet tidligere – i hvert fall ikke så langt som Inger visste, og hun har jobbet med innenfor døvblindefaget internasjonalt i 30 år. Dette er noe som kan benyttes i mange land i tiden fremover, sier Inger! Og det er rett og slett veldig morsomt å få være med på! 🙂

Når hjernecellene begynte å bli litt tomme, tok vi oss en tur til Hostaria, stamstedet med en av verdens beste italienske pizzaer! Rett ved siden av ligger det en butikk med “African crafts” hvor vi også tittet og fant noen fine ting til de der hjemme. Jeg fikk litt lyst til å kjøpe med meg dette bildet til å henge i gangen i det nye huset:

Jeg vet at bildet ikke er så supergodt, men jeg synes at bildet er fint. Trefigurene har kjoler som er laget av små perler på snor. Fint?

Imorgen skal vi TIDLIG opp… Emma henter oss 7.30. Før det må jeg dusje og få tid til frokost. Opp 06.30… 😦 Kenneth liker ikke.

Søndag skal vi ta det mer med ro og forberede oss til seminaret til uken. Da kan jeg heller sove litt lengre! 🙂 CU2morrow!

~ by Kenneth on July 29, 2011.

2 Responses to “Spørreskjema til baseline”

  1. fint bilde! 🙂 Vil gjerne ha i gangen!! 🙂 Elsker deg! ❤

Leave a Reply

 
