I am very proud of the knowledge gained


Første dag med kurs er ferdig, og der er i grunn Inger og jeg også… Det har vært en veldig spennende dag. Alle har vært veldig intereseerte, og har kommet med gode spørsmål underveis. Det har vært en krevende dag, spesielt for Inger som har vært den som har stått for det meste av forelesningene. Jeg hadde en presentasjon mot slutten av dagen hvor jeg informerte om hensikten med undersøkelsen, ellers så er det Inger som er den viktige denne gangen. Det er den kunnskapen som Inger sitter med som vi gjerne vil skal feste seg litt hos de som deltar. Mot slutten av dagen hadde vi en liten evaluering av dagen, og fikk inn mange gode tilbakemeldinger. Det var til og med noen som har lært mye som vi ikke engang har snakket om idag – det kommer først i morgen! 🙂 Den fineste synes jeg var assistenten som skriver at hun var stolt av den kunnskapen hun hadde fått.

Jeg hadde egentlig tenkt at jeg skulle få noen til å ta et bilde av meg som stod og pratet, men jeg ble så ivrig når jeg holdt på med presentasjonen at jeg glemte det helt…

Det er veldig flott å se hvordan mange av de som er tilstede virkelig får åpnet øynene for døvblindes verden. “This is fantastic! A real eye-opener!” – dette ble sagt av en som var foreleser for special needs education, en av de som gir opplæring til kommende spesiallærere. Døvblinhet er svært lite kjent, men det er en endring på gang!

Nå er jeg sliten! Lang dag… Tar nok en litt tidlig kveld – det er uansett ikke noe valg på dette hotellet. Alt stenger kl 8 😦

~ by Kenneth on August 1, 2011.

One Response to “I am very proud of the knowledge gained”

  1. Flott! Det dere gjør nå er viktig for mange! Hvil godt inatt, og lykke til igjen imorgen! Elsker deg! ❤

Leave a Reply

 
