Jobben er gjort – nesten


Det er veldig deilig å ha kommet gjennom alt arbeidet og være ferdig med alle de krevende delene av programmet. Vi har litt papirarbeid foran oss, men det tar vi imorgen på flyplassen. I dag er vi slitne begge to, og bruker kvelden til å pakke koffertene og til en siste tur til Hostaria for en siste italiensk pizza.

Vi har gått igjennom alt av kartleggingsmaterialet med Emma. Det viste seg å være lurt. Det var flere ting i skjemaet som hun ikke hadde oppfattet slik det er tenkt. Nå har vi en felles forståelse av skjemaet, og undersøkelsen kan virkelig komme igang. Vi har allerede kartlagt 7 av de døvblinde vi kjenner til – nå blir det opp til Emma å ta dette arbeidet videre. Jeg er helt sikker på at hun kommer til å takle den oppgaven veldig fint! ‘

Emma har fått et skjerf som Guro har strikket en av de tidligere gangene jeg var her. Hun har brukt det flittig mens vi har vært her. Jeg kunne se at det var godt brukt! Hun ville gjerne at jeg skulle ta et bilde av henne med skjerfet slik at Guro kunne se hvor fin hun var! 🙂

Det var litt tirist å ta farvel med ungene på Chisombezi for denne gangen, men det er ikke altfor lenge til jeg reiser tilbake. Nå gleder jeg meg veldig til å komme hjem til alle jentene mine!

We’ll get in touch later!

~ by Kenneth on August 5, 2011.

2 Responses to “Jobben er gjort – nesten”

  1. For noen utrolig skjønne unger!! Og kjempekoselig å se Emma med sjalet, hun er også så nydelig!

    • Ja – ungene er fantastiske! Emma er en nydelig dame å jobbe sammen med! Masse godt humør og et stort engasjement!

Leave a Reply

 
