Malawi 14 dager – frisk. Norge 1 dag?


Jeg blir veldig skjelden syk. Kan ikke huske sist gang jeg følte mye skikkelig dårlig – 5-6 år siden. Jeg har reist endel til Malawi og Uganda de siste årene, og har aldri hatt noen problemer. Slik var det denne gangen også. Men hva skjer når jeg så kommer hjem til Norge? Denne gangen var det litt ekstra greit å komme hjem, det har vært mye som har skjedd her hjemme, så Guro var veldig sliten, vi skulle ha visning på huset, begynne å ordne litt med det nye huset – kort sagt; Guro og jentene trengte meg. Jeg ble syk. Skikkelig! Diare. Vondt i magen. Vondt i hele kroppen. Har ikke følt meg så dårlig på årevis. Jeg pleier ikke å være den som klager fælt når jeg er syk (faktisk) – har en gang opplevet å være skikkelig syk, så det skal litt til før jeg klager etter den opplevelsen. Denne gangen synes jeg synd på meg selv. Ikke kunne jeg bli hjemme fra jobben heller – hadde alt tatt ut avspasering. Har ikke fått gjort noe nytte for meg i det hele tatt siden jeg kom hjem. Nå begynner kroppen heldigvis å virke igjen – satser på å bli helt fin i løpet av dagen!

~ by Kenneth on August 10, 2011.

Leave a Reply

 
