Pust ut


Langt opphold her på bloggen. Det har vært et veldig spesielt halvår som jeg kjenner jeg er veldig glad for at er ferdig. Huskjøp, visninger, hytteflytting, rydde, ordne, selge hus, reise til Uganda og Malawi, flytte, rydde, vaske osv osv. Jeg har heldigvis hatt mye fri og avspasering etter reisene i sommer! En uke fri i august, to i september og to i oktober – den andre begynner nå.

Vi har kommet oss i hus på Stokke. Jentene har kommet seg godt i gang på skolene (begynte ved skolestart) og alt har blitt veldig bra. Unntatt det nye huset da. Det har det ikke skjedd så mye med. Men – det endres snart det også. Tegninger, budsjetter, søknader og alt er klart. Byggestart når kommunen har godkjent.

Nå føles livet litt i vater igjen. Bygging er det håndverkere som skal ta seg av, vi skal bare bestemme hvordan ting skal se ut. Ikke gjennomførbart uten at vi gjør det slik.

Ida og jeg sitter nå, sammen med 10C på Andebu Ungdomsskole på vei til Polen. Selv om vi har flyttet så får vi fortsatt lov til å bli med. Jeg skal forsøke å legge ut noen bilder underveis fra turen – ellers så sees vi når vi er tilbake!

~ by Kenneth on October 14, 2011.

Leave a Reply

 
