Lang dag paa buss


Jeg sliter med aa komme paa nett… Fikk det ikke til igaar, og faar fortsatt ikke koblet opp min egen pc. Dermed blir det fortsatt ikke noen bilder. Vi hadde en lang dag paa bussen igaar, men turen gikk likevel ganske greit. Ungdommene oppforer seg veldig bra! En skikkelig fin gjeng aa vaere paa reise med!

I dag skal vi til Auschwitz fo raa se arbeidsleieren og dodsleieren. Det kommer til aa bli en dag med mange sterke inntrykk. Toff start for turen, men det er egentlig like greit. Da faar alle litt mer tid underveis til aa bearbeide inntrykkene.

Vi har faatt en reiseleder som er veldig flink til aa prate mye om mange ting… Forrige tur, sammen med Emma, hadde vi en som vi syntes var flinkt til aa prate, han ogsaa, men han maa nok se seg grundig slaatt. Her faar vi informasjon om alt fra veier, jernbaner, radioantenner, kirker osv osv osv osv osv. Jeg maa innromme at jeg har hatt veldig lyst til aa gjenta det jeg ropte hoyt ut en gang da jentene og jeg skulle ta flyet fra London, og det var forsinket med over en time. Vi ble alle staaende og vente uten noen som helst informasjon. Til slutt maatte jeg bare faa det ut, og ropte: KJEDELIG!!!!

Ida synes ikke jeg skulle gjore det, saa jeg faar vel la vaere… 🙂

~ by Kenneth on October 16, 2011.

Leave a Reply

 
