Good Riddance


Morgenøkten gikk med i Saltgruvene i dag. Gruvene var akkurat like flotte som sist gang! Spesielt kirkerommet er veldig imponerende! Alt er hugget ut av salt – alter, masse forskjellige bilder på veggene, gulvfliser, lysekroner og en lang trapp.

Heisen var det noen som syntes var i overkant spennende – trang og mørk og i fire etasjer. Jeg betrygget dem med å si at de nesten aldri datt ned. Det hjalp ikke. 🙂

Deretter gikk turen til Krakow og frie tøyler til å gå for seg selv og handle. Jeg fant noe fint til Kari, og jeg har kjøpt noe til Guro, Men foreløpig ikke noe til Emma eller meg selv. I morgen setter vi kursen mot Berlin, så det kan vel hende at det kan bli noe likevel. Ida har vært flink til å handle. Pappa måtte komme med gullkortet opptil flere ganger… 🙂

Ellers har vi tatt hele runden i Krakow. Altertavlen i Maria-kirken, trompetisten i tårnet på den samme kirken, duene på markedsplassen (som nesten traff oss med litt ting som kom i motsatt ende av der hvor frø kommer inn…) Krakow er en flott by! Jeg tror at jeg må ha med min lille kone ned hit en gang!

Ungdommene er fortsatt flotte å reise på tur med. Jeg filmer dem og tar en masse bilder (ikke alltid like populært, men når de får se seg selv på film, så blir de nok fornøyde) Vi skal lage en liten musikkvideo, hvor alle skal synge med! Vi valgte låt idag, og kom frem til Good Riddance av Green Day! Det kan bli veldig bra!

~ by Kenneth on October 17, 2011.

Leave a Reply

 
