Julefri


Jeg har ikke vært så flink til å oppdatere her på siden i det siste. Det er det ikke sikkert at det blir en endring på, men det kan godt hende at jeg skal prøve å bli litt flinkere. Vi har deilige juledager, og tar livet med ro! Julen ble feiret her på Stokke sammen med svigermor. Veldig hyggelig! Vi har litt dårlig samvittighet for at vi ikke har sendt et eneste julekort, men har en veldig god unnskyldning. Kari har ikke vært helt i form i bena sine igjen, og vi har hatt noen utfordringer med å få alle ting til ferdig før jul. Nå er hun heldigvis bedre med en antibiotikakur! Det er borrelia-problemene som hun har slitt med det siste året som nok er synderen. Nå håper vi at hun endelig skal bli bra igjen! Det gjenstår tre uker med behandling og oppfølging, men foreløpig ser det lovende ut. Vi får se!

Jeg fikk nye ørepropper til iPoden til jul av Guro. Ultimate Ears! Fantastisk lyd til tross for at de er de minste øreproppene jeg har sett. De heter noe med 700. Anbefales på det sterkeste! De har ikke gjort at jeg har hørt mindre på musikk den siste uken. Denne er en av de jeg har hørt en del på – tre år gammel, men veldig bra!

Hører ikke bare på bråkete musikk. Lana Del Ray er en dame jeg tror vi kommer til å høre mer fra i 2012. Denne er en annen favoritt for tiden:

Og denne fra samme artist:

Og en av Switchfoot til slutt! Denne er nesten helt ny – gitt ut etter den siste plata som kom i sommer.

~ by Kenneth on December 29, 2011.

Leave a Reply

 
