På vei igjen…


Sitter nå ganske så morgentrøtt på Torp og venter på å få gå på flyet. Jeg har ikke oppdatert så mye her på en stund, men det skal det bli en endring på nå. Jeg er på vei til Malawi, og skal legge ut noen bilder og litt forskjellig fra reisen. Denne gangen skal jeg bare en ganske så kort tur nedover – neste søndag er jeg hjemme i Norge igjen.

Ha det fint der hjemme så lenge! Sees snart!

~ by Kenneth on June 1, 2012.

3 Responses to “På vei igjen…”

  1. God tur!! Er så glad for hver gang du reiser på tur, for da dukker bloggen din opp på bloggrullen min igjen! 😉 Så du noe til mannen min på Torp i dag? Reiste 0620 et eller annet sted! 😉
    Klem fra Annika 🙂

    • Nei – så han ikke… Vi var der samtidig, tydeligvis, flyet mitt gikk 6.15. Det har vært litt stille på bloggen i det siste, har rett og slett vært litt flat etter en lang periode med oppussing. Bedre nå! Gleder meg til å se dere snart! Har med god vin fra Sør Afrika. Dere er velkommne til å dele flaskene! 2009 årgangen har fått en internasjonal pris! Favorittvinen min! Boschendal Shiraz 1685!

      • Ojj!! Det hørtes spennende ut!! Og spennende å se huset ferdig også!! Gleder meg!

Leave a Reply

 
