AAAWSOMME!


Lang tur i går… Dagen begynte alt for tidlig – 3.30 ringte klokka og sa det var på tide å stå opp. Taxi, flyplass og jeg var i vei. Regnet som falt mot vinduene gikk over til digre snøfiller når vi kom noen hundre meter opp i luften. Grøss!

Da jeg stod i kø for sikkerhetskontroll i Amsterdam havnet jeg bak en gruppe med amerikanske jenter som snakket i en underlig kode som ingen over 20 år forstår. “and I was like! And she was like! HAHAHAHAHAHAHA! Then he was like! And I was just like – AAAW-SOME! HAHAHAHAHAHA!” Slik stod de og pratet i evigheter (lang kø…). Jeg lurer på om de forstår noe selv? De sier jo ikke noe annet. Er det tonefallet som avgjør hva de sier? Antall HAHAHAHA? Grad av hysteri i latteren? Anyway – jeg var glad da jeg kunne komme meg vekk fra dem etter kontrollen, og kom etterhvert til flysetet. Ja. Jeg fikk de ved siden av meg. And I was like – awesome…

Heldigvis viste det seg at Skybert x2 hadde tatt plass i setene på den andre siden av midtgangen. Jeg kastet vekk den ene Skybert’en og fikk litt mer ro og ok med plass.

Sør Afrika er litt kaldt i dag – omtrent som hjemme, tenker jeg. Håper det blir litt bedre i Malawi. Flyet går om en time. Legger ut noen bilder når jeg kommer frem.

~ by Kenneth on June 2, 2012.

8 Responses to “AAAWSOMME!”

  1. Ehhhh…velkommen til min verden, Kenneth…..eller skal jeg heller si Martines verden…..og ja, skjønner at du ble sprø for det blir jeg også! Og ikke nok med at de sier awesome og like hele tiden – de blir høyrøsta på en helt annen måte enn når de snakker norsk sammen……Herreguuuud sier nå jeg! Godt vi skal ha norgesferie snart! Hehe…Kristian snakker også bare mer og mer engelsk og han også bruker disse ordene…..og er veldig opptatt av materials om dagen og om han er er risktaker or not…hehe….så nå trenger vi norsktrening!! 🙂

    • Hærlig! Godt fokus for en liten gutt! Jeg elsker det engelske språket – jeg sier alltid at det er så rikt, og at norsk blir så ordfattig i sammenlikning, men når jeg hører på kidsa så er jeg ikke så sikker lengre… Hils Martine og si at det blir AAAWWSOME! å se henne og dere!

    • Ja, godt dere snart kommer, Annika! Blir koselig for jentene å se hverandre igjen! Martine er som alltid hjertelig velkommen til å strande her så lenge hun vil. Vi har kjøpt sammenleggbar gjesteseng! 🙂

  2. Hahaha! Du lar deg jo ikke irritere noe særlig over sånn gjentagende skravling. Midt i blinken for deg, jeg ser det for meg! 🙂 Og ja, det er bevist: vi er blitt oldiser! 🙂 Godt du er trygt framme, da kan vi slappe av her også. Hils masse til Emma fra meg også. Jeg elsker deg! ❤

  3. Aaaaawesome! Haha. Oldis.

    • Oldis, du liksom! Bare spør hvem som helst som er 20 om en på snart førti er oldis, så tenker jeg du får – nei, vent litt.. Ikke spør noen på 20, spør noen som er 80! Nei.. Vent litt. Æsj – bare glem det. 😦

      • hehe, best å glemme det ja. Snakket med tanta til Cecilie i går, hun sa hun føler seg yngre nå enn da hun var 37 🙂 Det er jo bra tegn! God tur videre, nå skal jeg lese de nyere bloggoppdateringene!

Leave a Reply

 
