Til Mziwika


I dag skal vi arbeide med budsjetter og litt lettere stoff enn i går. Mot slutten av dagen i går var Christopher og Emma svært slitne av LFA, indikatorer, assumptions, objectives, outcome vs output, results osv. Det var jeg også.

Nettet tuller fortsatt, og i går slet jeg fælt med e-post og Skype. Vannet var borte på mitt rom i morges. Heldigvis hadde de et annet som hadde vann, slik at jeg fikk tatt meg en dusj. Jeg får heller ikke sendt SMS – kun mottak.

Jeg gleder meg også litt ekstra til å komme til Mziwika for å se hvordan det har blitt der. De mangler fortsatt litt utstyr, møbler osv, men bygget er visstnok ferdig. Ha en fin dag hjemme i Norge!

~ by Kenneth on June 7, 2012.

2 Responses to “Til Mziwika”

  1. Ha en kjempefin dag du også! Jeg skal på fagdag om døvblindhet med Inger du hadde med deg til Malawi. Gleder meg veldig! Blir spennende! Lykke til med dagens jobbing, vi snakkes, og snart kommer du hjem. Stor suss ❤

  2. Inger er veldig flink, så det har nok sikkert vært helt supert! Gleder meg til å se deg igjen! ❤

Leave a Reply

 
