Pakket og klart


Siste frokost på hotellet for denne gang. Helt greit, akkurat det med frokosten… Begynner å bli lei av egg, bacon og toast. Ikke så mange alternativer på hotellet – frokostmenyen har tre alternativer, men den store forskjellen er antall skiver bacon og pølser. Stekte poteter til frokost er liksom bare helt feil!

Men – igjen sitter jeg på siste dag av reisen og kan være glad for at alt har gått bra. Alle planer for oppgaver, møter osv har gått bra. Jeg har ikke hatt noen problemer av noe som helst slag, bortsett fra vannmangel, nettproblemer og telefonkrøll. De tingene betyr lite.

Gleder meg til å komme hjem! Lang reise foran meg, med 8 timer på flyplassen i Johannesburg og 4,5 i Amsterdam + totalt ca 15 timer i fly og 3 timer fra jeg drar fra hotellet til første fly tar av. Phuuu..!

Hint! Hint! Jeg skal gjennom to store flyplasser med stort utvalg av veldig mange ting. En liten melding fra nevø, nieser, kone osv med informasjon som navn på en mascara, en spesielt god sjokolade, en ekstra god lukt som man liker, synes jeg er veldig greit å få! 🙂

~ by Kenneth on June 9, 2012.

4 Responses to “Pakket og klart”

  1. God tur hjem, Kenneth!! Gøy å følge deg på reisene dine og heldige du som har en så spennende jobb!! Vi har også en laaaang reise foran oss…. håper vi snart sees – gleder meg til å komme på befaring!
    Klem Annika 🙂

    • Ja, jeg elsker jobben min! Må innrømme at reisene ikke er så eksotiske lenger, men det er spennende å møte alle mange flotte mennesker, og vite at jeg gjør litt for å endre livene til noen mennesker. Det er veldig hyggelig for meg at det er noen som leser og kommenterer her også – bloggen blir mitt selskap på kvleder alene på hotellet.

      Gleder meg til å se dere! Lykke til på reisen! Vi sees snart!

  2. Jeg er også veldig takknemlig for at alt igjen har gått greit! Håper resten av turen også blir like uproblematisk. Heldige du som har så god tid til å titte i butikker på flyplasser, ja for du føler deg vel heldig med det? 😉 Fint at du tar deg av familiens jule-og bursdagsgavehandling! 🙂 Gleder meg ihvertfall veldig til å se deg, meg trenger du ikke kjøpe noe til, for jeg har alt bare du er her! 🙂 (Hørtes klissete ut, ja, men er helt sant!! 🙂 )

    • Ja, jeg føler meg jammen heldig som kan å lov til å kose meg i time etter time på flyplasser. Shopping! Det er tingen for meg – not… Men – det blir nok noe til deg også, bare vent og se! 🙂 Gleder meg til å se deg snart! ❤

Leave a Reply

 
