Kontakt


Middagen i går gikk veldig bra! Vi hadde en veldig flott kveld hvor Sr.Emma og Alick Nyrenda fra Zambia fikk muligheten til å treffes. Sammen med Bergdis og meg fikk vi en veldig flott mulighet til å se på hva og hvordan vi kan starte opp i Zambia. Vi kommer i første omgang til å satse på lærere og CBR-arbeidere, og Emma kommer til å bli en ressurs for prosjektet. Vi kommer også til å være helt avhengige av å samarbeide gjennom NHF og Alick.

Cathrine, Nigel (fra Zimbabwe), Bergdis, Sr.Emma, Alick og jeg hadde en veldig hyggelig kveld. Nigel er en veldig hyggelig fyr vi har blitt kjent på hotellet.

Nå har jeg pakket koffertene og gjort meg klar for avreise. Emma og jeg tar bussen til Lilongwe i ettermiddag. Flyet til Nairobi går i morgen tidlig, og andre halvdel av denne reisen kan da begynne. Gleder meg til å komme til Kenya!

Emma, Christopher og jeg skal gå gjennom de siste tingene vi har på programmet før vi setter oss på bussen. Vi har fått gjort veldig mye allerede, og Christopher spesielt vil få noen travle dager fremover når han skal jobbe videre med det vi har sett på.

Ha en fin dag! 🙂

~ by Kenneth on September 27, 2012.

3 Responses to “Kontakt”

  1. Ha en god dag dere også, og god reise til Kenya! Jeg elsker deg! 🙂

  2. Og jeg til å se deg! ❤

Leave a Reply

 
