Teambuilding – dvs en dag fri!


Det høres jo best ut hvis jeg kaller det teambuilding, eller noe annet fancy, og jeg har gode argumenter for at det er det, men i dag skal Emma og jeg først og fremst ha litt fri, bli bedre kjent utenom arbeidet, og ha det hyggelig sammen. Vi skal en tur til Nairobi National Park for å se løver og sånn. Og foreldreløse elefanter. Det blir morsomt! Noe som er ltt fetstelig er at det nok er enda mer eksotisk for Emma enn for meg å se dyrene. Jeg har i grunn sett det før, det har ikke Emma. Jeg gleder meg veldig, likevel! Stas å se de mektige dyrene her i sitt rette element og ikke bare i Kristiansand.

Ha en fin dag!

~ by Kenneth on September 30, 2012.

2 Responses to “Teambuilding – dvs en dag fri!”

  1. Så hyggelig det hørtes ut! Håper dere får en super dag sammen. Morsomt at Emma også får sett de store dyra. Klapp noen babyelefanter fra meg, da! 🙂

    • Vi har hatt en strålende dag! Fikk ikke klappet dem, men fikk sølevann på beina når de plasket rett ved siden av meg! 🙂

Leave a Reply

 
