Sikri


Tidlig opp. Klokken 6 ringte klokken, ikke noe valg, vi skulle ha frokost klokka 6.30, slik at vi kunne komme oss avgårde klokka 7. Det gikk ikke. Det at frokosten begynner klokken 6.30 er visst mer veiledende. Kanskje begynner den da, kanskje ikke.

Når vi har fått oss litt mat, så drar vi avsted til Sikri. Gleder meg. Vi skal se hordan de arbeider for å gi arbeidstrening, praktisk trening som kan gi døvblinde mulighet til å inntekt og delta i jordbruket til husholdningen.

I dag har jeg også vært gift med den vakreste, snilleste, mest tålmodige (av og til), klokeste, flinkeste og mest sexy kvinnen i verden i 19 år. Tusen takk for at du har holdt ut med meg!

Jeg elsker deg!

Ha en fin dag!

~ by Kenneth on October 2, 2012.

One Response to “Sikri”

  1. Gratulerer med dagen, skatten min! Jeg elsker deg! ❤ Håper du får en kjempefin og nyttig dag idag. Jeg er verdens heldigste dame!

Leave a Reply

 
