Hjemreise


Nå er alt klart! Kun PC’n står igjen å få puttet i kofferten og det er 15 minutter til bussen til flyplassen går. Jeg er bestandig bekymret for å forsove meg når jeg skal på et tidlig fly, så jeg har sovet svært lett. De 6 alarmene jeg hadde satt på kunne jeg skru av uten at de hadde ringt…

Jeg gleder meg veldig til å komme hjem til jentene mine! De er verdens beste jenter og jeg er veldig glad i dem, alle sammen!

Besøket til Kenya har vært veldig spennende og nyttig og alt arbeidet i Malawi i forrige uke var det også viktig å få unna. Nå er jeg veldig klar for å komme hjem!

Vi sees snart!

~ by Kenneth on October 5, 2012.

2 Responses to “Hjemreise”

  1. Vi gleder oss veldig til å se deg! 🙂 Klem

Leave a Reply

 
