På tur igjen… Nå til Uganda


Da sitter jeg nok en gang på Schiphol og venter på å komme meg ombord i et fly. Årets siste reise går til Uganda. Denne gangen skal jeg jobbe sammen med UNAD om årsplanen for neste år, se litt fremover mot 2014 og 2015, besøke en skole som er inkludert i prosjektet og jobbe litt med filmprosjektet. Nok å gjøre med andre ord…

Når denne turen er ferdig har jeg hatt ca 110 timer i fly, 70 timer i div flyplasser og bortimot 40 reisedøgn i løpet av året…. Det skal i grunn bli greit å være litt hjemme!

Jeg har noen spennende dager foran meg – først må jeg bare komme meg dit! Må mellomlande og bytte fly i Nairobi. Kjipt. Ikke noe glad i den flyplassen. Fremme i Uganda kl 23.45, fremme på hotellet ca kl halv to. Lang reise.

Kommer til å oppdatere her underveis med bilr og sånt, som vanlig! Heng på!

Ha en fin dag!

~ by Kenneth on October 23, 2012.

4 Responses to “På tur igjen… Nå til Uganda”

  1. Og god tur- Igjen! 🙂 Håper reisen din har gått fint, og at du får en god natts søvn på hotellet! Jeg henger på her som alltid, vet du. 🙂 Stor klem ❤

  2. God tur igjen 🙂 Blir fint å roe ned mot jul etterpå. Med blant annet jakt! Gleder meg 🙂 Har et par filmer vi skulle sett på hjemmekinoen her også. Skulle ringt forrige uke, men jobbet overtid hver eneste kveld. Det skal jeg ikke denne uka 🙂

    • Takk og takk! Gleder meg også veldig til å ta det roligere i november og desember. Oktober har vært litt i overkant heftig! Noen stille timer på rådyrpost er rette medisinen når jeg kommer tilbake! Film passer også helt perfekt! Jeg er klar!

Leave a Reply

 
