Siste møter


I dag skal jeg igjen tilbake til UNAD for å ha et møte med alle de ugandiske organisasjonene som er med i filmprosjektet. Vi skal se på planen for 2013 og 2014. Dette er det siste møtet for denne turen. I morgen skal vi oppsummere og avtale veien videre frem til årsplan skal innleveres og alt roer seg ned frem mot jul. Det ser jeg veldig frem til!

Været her er helt fantastisk i dag. Sol og skikkelig varmt! Deilig! Hvordan ser det ut hjemme? Har det kommet noe snø?

Ha en fin dag!

~ by Kenneth on October 29, 2012.

2 Responses to “Siste møter”

  1. Hei og god morgen! Her i Stokke er det ikke snø. Vi bor ved kysten vi nå, vet du! 🙂 Fra Andebu er det en del tiddelibom- meldinger på facebook! Hi hi… 🙂 Men det regner da! Kos deg og nyt varmen og den siste ordentlige dagen i Uganda. Elsker deg! ❤

    • Jeg elsker varmen her! I stedet for at jeg kommer hjem, så kanskje dere skulle kommet hit? Tror du hadde kost deg veldig her på terrassen sammen med meg! Jentene hadde nok vært veldig fornøyde de også! VIL IKKE HA SNØ! (bare i slalåmbakken)

Leave a Reply

 
