7 timer på Schiphol


Hva i all verden kan man bruke all den tiden til… Ettersom somemrtiden er over og klokkene har blitt stilt tilbake, så har jeg fått denne ekstra timen her på flyplassen. Jeg synes egentlig at det var mer enn nok med 6 timer her på flyplassen, og er ikke så glad i vintertid akkurat nå…

Flyruten via Nairobi har ikke vært spesielt topp, akkurat. Det føles veldig unødvendig med så mange flighter og flyplasser bare for å komme seg til Uganda. Neste gang skal jeg forsøke å unngå den runden. Besøket i Uganda har vært veldig bra! Vi har fått gjort masse med planene for begge prosjektene og jeg har fått se litt av både hvordan prosjektene har effekt og litt av Uganda. Uganda er et fantastisk vakkert land! Like vakker natur som i Kenya, og litt mer avslappede mennesker! Hyggelig å ikke være helt alene på hotellet også. Reisene som jeg er helt alene på kan være litt trege…

Gleder meg veldig til å komme hjem! Det skal bli deilig å se jentene mine igjen!

Før den tid får jeg tusle litt i butikkene her og se om jeg finner noe lurt!

~ by Kenneth on October 31, 2012.

Leave a Reply

 
