Nettopp kommet frem – nå reiser jeg videre


Jeg hadde egentlig tenkt at jeg skulle være her i Malawi frem til onsdag, for å ha god tid til å filme litt på Chisombezi som forberedelser til et kurs i august/september, til å ta en gjennomgang av regnskap og rapporter og til å gå gjennom årsplanene for prosjektene. Noen avtaler skulle skrives m.m….

Slik ble det ikke. På grunn av noen uforutsette hendelser i Uganda, så må jeg avbryte besøket her, og sette meg på flyet til Entebbe. Det betyr buss til Lilongwe i dag (5 timer), og fly til Nairobi og Entebbe i morgen. Vi har satt av litt tid til et arbeidsmøte idag før jeg drar, så Emma, Christopher og jeg får gjort litt av det vi hadde tenkt, i hvert fall.

Ha en fin lørdag hjemme i Norge! 🙂

 

~ by Kenneth on March 2, 2013.

2 Responses to “Nettopp kommet frem – nå reiser jeg videre”

  1. Fin helg til deg også! Reis trygt og lykke til med jobben videre! Klem ❤

Leave a Reply

 
