For en dag på fjellet!


Vi har hatt en fantastisk deilig dag på fjellet! Det har vært vindstille og sol fra skyfri himmel hele dagen. Emma har fått prøve seg på ski, snøskuter og aking og har kost seg veldig.

 

Utsikten fra toppen av fjellet er utrolig flott! Jeg fikk ikke Emma med meg på slalåm, men jeg fikk i hvert fall tatt meg noen turer ned fjellet!

Emma på snøskuter

Ragnar, en god kollega, tok med seg Emma på skuteren. Emma så ut som hun ikke hadde gjort noe annet. Norge er nå hennes annet hjem!

I kveld skal det være en stor fest her oppe for alle brukerne. Alle gleder seg! Emmas presetasjon om Malawi og Chisombezi i går kveld har også gjort inntrykk! Flere av brukerne har kommet til meg og Emma og har sagt at de har lyst til å besøke Malawi! Det hadde vært morsomt! Håper det kan la seg gjøre!

I morgen reiser vi tilbake til Vestfold. Emma er invitert på rådyrsteik hjemme hos oss til lørdag. Gleder meg!

~ by Kenneth on March 14, 2013.

Leave a Reply

 
