Snart hjemme


Nå er det ikke lenge til vi er hjemme igjen! Deilig! Ganske trøtte begge to, Håkon litt mer enn meg ettersom han ikke fulgte mitt råd og fikk ordnet seg sete med ekstra beinplass og mulighet til å legge seteryggen litt mer ned. Det hadde jeg ordnet. Det er mange timer siden vi dro fra hotellet i går, og vi har hatt flere interessante opplevelser underveis. Flight fra Jo.burg ble forsinket med ca en time pga tekniske problemer. Mens vi satt og ventet begynte det å regne og lyne igjen, så jeg lurte litt på om vi ville få en ny god flyhistorie. Avgang og flight gikk heldigvis veldig bra. Nå har vi bare den siste flyturen til Torp igjen.

Gleder meg til å komme hjem!

~ by Kenneth on October 20, 2013.

One Response to “Snart hjemme”

  1. Velkommen hjem! Vi sees!

Leave a Reply

 
