Pakket koffertene igjen..


For i morgen tidlig går kursen til Uganda. Jeg har fått tre deilige dager hjemme, hvor jeg har sovet det meste av tiden. Nå går turen til Kampala for å følge opp to de to prosjektene som vi samarbeider med UNAD om. Reisen kommer litt tett på forrige tur. Jeg kjenner at den sitter godt i kroppen enda, men det måtte bli nå. Reisen til Malawi skulle egentlig vært gjort i begynnelsen av september, men den måtte bli flyttet til begynnelsen av oktober. Da kommer reisene litt tett på, men det får stå sin prøve. Jeg får god tid til å hente meg inn i november. Og så synes jeg jo at jobben min er veldig spennende, så da blir det litt lettere å kaset seg ut i et slik program! Det blir nok noen flere oppdateringer i tiden som kommer – ikke minst fra da jeg skal besøke Emma på vei hjem fra Uganda.

Ha det fint her hjemme! Vi sees!

~ by Kenneth on October 23, 2013.

Leave a Reply

 
