Møterom


I dag har jeg i grunn ikke noe å fortelle eller å vise dere. I alle fall ikke noe dere ikke har sett før. Bortsett fra malawierne og sørafrikanerne som er her i Uganda for å lære om dokumentarfilm av en norsk filmkonsulent fra Tromsø og dyktige filmkonsulenter fra Uganda. Det kan jeg fortelle om, men det skal jeg heller gjøre i morgen. Da har jeg tenkt å lage noen intervjuer av noen av deltakerne som jeg skal legge på Signobloggen. Linker nok dit når det er ute. Nei, det jeg har gjort i dag er noe som jeg synes er veldig spennende, og som jeg kan bruke ganske mye tid på å skrive om, men jeg tror vel kanskje ikke det blir like spennende å lese om som det er når det snurrer rundt inne i mitt hode og har festet seg i notatene mine fra dagen. Kort oppsummert har jeg gått gjennom en lang rapport sammen med Doreen og Desmond i UNAD hvor vi har drøftet hvordan funn og anbefalinger i rapporten er fulgt opp. Etter det hadde jeg et interessant møte med UNADs revisor hvor vi drøftet… HALLO! Våkn opp! Dette er faktisk både spennende og interessant! Kan ikke fortelle om flodhester hver dag!

Jeg får heller vise bilder av været. Det liker alle. Spesielt hvis været er ekstra fint eller ekstra dårlig. I mangel av begge deler viser jeg heller UNADs senter i gråvær.
Senteret til UNAD
Og så kan jeg vise dere hva som skjer med veier når det regner her:
Mudroad
Hmmm… Igjen ikke et fantastisk bilde, men det rista faktisk skikkelig i bilen når vi kjørte der. Dårlige veier og vi-har-ikke-noe-å-klage-på-hjemme-i-Norge og alt sånt.

Kanskje jeg heller burde gå å legge meg? Klokka er sent her og jeg skal tidlig opp. Det blir (forhåpentligvis) mer interessant lesning i morgen! Men – jeg har altså hatt en veldig spennende og interessant dag og har skrevet riktig så mye om den til de som nok vil synes at det er akkurat like spennende og interessant som meg selv! 🙂

~ by Kenneth on October 25, 2013.

One Response to “Møterom”

  1. Jeg synes det er interessant! 🙂 Bra at du synes det også, du passer supert til jobben din. Jeg er stolt av deg, og glad for det viktige arbeidet du får være med på. Du er toppen! 🙂 Og jeg elsker deg ❤ Lykke til videre, og ha en god natt.

Leave a Reply

 
