Puss tenna dine!


I dag har jeg hatt en flott dag. Jeg har møtt ungdommene som er på filmkurs på UNAD om dagen og har snakket litt med dem for å høre hva dette har betydd for dem. Det var en god opplevelse. Jeg har skrevet om dette på signobloggen.no. Den posten burde du lese!

Ettersom det i grunn er det jeg har gjort i dag, og ettersom det tok meg ganske lang tid å skrive den så har jeg ikke tenkt å skrive så mye her. Jeg er litt sliten etter all reisingen i det siste, men når jeg får dager som i dag, så er det verdt det. Jeg er glad for å få en slik mulighet som jeg har. Tenk at jeg kan ha en jobb hvor det som er fokuset er å kunne gjøre verden litt bedre for andre mennesker. Og så får jeg betalt for det?! Slett ikke verst!

Tagging i Uganda har noen ganger en litt mer hyggelig form enn mye vi kan se i Norge. Den er kanskje ikke så protest-aktig, eller jeg-hater-samfunnet-aktig, men den sender noen klare meldinger likevel. Dette bildet ser jeg på en vegg på veien til UNAD hver dag:
Street art Uganda

Og det er akkurat det jeg skal gjøre. Det er lørdag kveld. Jeg er i Kampala. En levende, energisk, pulserende storby som sender lokkende lyder om sitt rike nattliv i min retning. Jeg hører heller på det gatekunsten forteller meg. Tannpuss venter.

~ by Kenneth on October 26, 2013.

2 Responses to “Puss tenna dine!”

  1. Igjen må jeg bruke lupe… Men- jeg aner jo hva bildet kan være av etter teksten din.. Puss tenna, og ha en riktig god natt min kjære! 🙂

    • Så rart. Når jeg ser posten på pc’n min så er bildet stort. Men – hvis bildet er lite så kan du klikke på det. Da skal du få bildet opp i full størrelse. Elsker deg!

Leave a Reply

 
